نِت نوشت

یادداشت های درهم علی پوربافرانی

نازی ناز کن که نازت …

نازی ناز کن که نازت یه سرو نازه …
نازی ناز کن که دلم پر از نیازه …
شب آتیش بازیه چشمای تو یادم نمیره …
هر غم پنهون تو یه دنیا رازه …
نازی چون،
باغت آبادشه، خورشیدت گرم …
کبکای مست غرورت سینشون نرم …
نقش تو ،
نقش یه پیچک توی چشم انداز ایوون …
من نسیم پاییزم ، دلم پر از شرم …
منو با تنهاییام تنها بزار دلم گرفته..
روزای آفتابی روم نیار دلم گرفته…
نقش من، نقش یه گلدون شکستس
بی گلا آب برای موندن توی ایوون بهار …
دلم گرفته …

پ ن 1 : لینک برای دانلود کامل نازی ناز کن  primeupload  rapidshare  megaupload
پ ن 2 : چقدر پی نوشت نوشتن اونم تو نِت نوشت حال میده … هر چی میخواهی رو الحاق می کنی !
پ ن 3 : نمیدونم آلبوم جدید سیاوش قمیشی رو گوش دادین یا نه … نمیدونم چه فکری کرده … خودش کارای خودشو ریمیکس کرده … تروخدا آخه یکی نیست بگه پیر مرد تو رو چه به این کارا … یکی از رفقا پیش بینی می کرد برای آلبوم بعدیش احتمالا دو سه تا آهنگ رپ هم می خونه !!!

4 دیدگاه»

  llllllll wrote @

بیا برو بابا ، به داش سیا چیزی نگو اخوی

  jeksaw wrote @

سلام
ادم حسابی
اول فکر نکردی که یه نفر با این سن وسال این جوری بخونه بااین همه طرفدار خودش هنریه
دوم اگر صداش این همه خوب نبود این همه خواننده صداش و سبکشو تقلید نمی کردن
سوم برو بگرد ببین وقتی که البوم جدیدش میاد از خیلی از این خوانندهای
درو پیتی بیشتر فروش میکنه خیلی بیشتر
در ضمن دفه آخرت باشه.

  jeksaw wrote @

سلام
اول فکر نکردی یه نفر با این سن و سال و با این همه طرفدار این جوری بخونه
خودش هنریه
دوم اگه هنر نبود این همه خواننده صدا و سبکشو تقلید نمیکردن
سوم برو برگرد ببین وقتی البوم جدیدش میاد خیلی خیلی خیلی بیشتر از خوانندهای( داد و هوار کن) دیگه فروش میکنه
چهارم دفعه آخرت باشه

  فرهاد زواروق wrote @

سلام سیاوش قمیشی بقول خود شما پیرمرده ینی عمرشو گذاشته تو این کار من عاشق ابیم ولی پیشرفتای ابی هم بخاطر کسانی مثل سیاوش بوده اون هر کاری کنه میدونه داره چیکار میکنه در ضمن از آهنگ نازی نازکن که نوشتی ممنونم من همیشه متوجه نمیشدم که بی گلا اب براموندن توی ایوون بهار ینی چی بازم نگرفتم


پاسخی بگذارید

