نِت نوشت

یادداشت های درهم علی پوربافرانی

تسنیم

نصف ماه رمضون گذشت ما همونی که بودیم هستیم … 😐 پس رفت داشتم … که پیش رفت نداشتم.
هرچی هم سعی می کنم نمیشه … نمیدونم … شاید خودم نمی خوام … !
بگذریم …
اولین پستمه تو اینجا … از این به بعد نِت نوشت رو اینجا بخونید !
فقط خواستم بگم به بهانه ی جشنواره رادیویی تسنیم2 نشتسم سوره ی انسان رو خوندم (زیاد نیست، 33 تا آیه ست) … اما بهشت خدا هم عجب جاییه ها … طلبه شدم یه سر بزنم 😉
توصیه می کنم حتما بخونیدش … اگرم خوندین و اثری خلق کردین … خبرم کنید ببینم یا بشنوم یا بخونمش 🙂

پ ن 1: متن سوره انسان اینجا، ترجمه فارسی سوره انسان رو از اینجا و ترجمه انگلیسی رو می تونید از اینجا مطالعه کنید.(اگه بیشتر از 10 دقیقه وقتتونو گرفت … با من طرف حسابین 😉 )
پ ن 2: الان که دارم اینو می نویسم … راستش از تو حیاط اومدم … حسابی دلم گرفته بود … یه نگاه به ماه کردم دیدم تقریبا کامله … از شما چه پنهون هر وقت ماه کامل باشه بهش خیره که می شم هر چیزیو که دوست داشته باشمو توش می بینم … اما این بار … شاید نبود یا من نتونستم یا … خلاصه بگم … هنوزم … (اوضاع خوشی ندارم 😦 )
پ ن 3: انتقال نت نوشت به اینجا رو خیلی وقت پیش تو برنامه هام داشتم … راستش چون به وردپرس ایمان کامل داشتم این کارو کردم و کل مطالبم رو دوباره اینجا گذاشتم … خلاصه … همین 😉

5 دیدگاه»

  Hamid wrote @

سلام؛
خونه جديد مبارك صاحب خونه باشه إن شاء الله 😉

راستي در مورد جملات اولت، بايد بهت هشدار بدم كه تا وقتي هي به خودت بگي «من اين ماه پيشرفت نداشتم» و امثالهم، به قول خودت آدم‌بشو نخواهي بود!!
ما مرديم نتونستيم به اين علي بگيم دنيا زيباتر از اوني هست كه از پشت اون عينك ته استكانيت مي‌بيني!!

  محمدحسن wrote @

سلام
اسباب کشی به وبلاگ جدید رو تبریک میگم.
من هم شاید همین روزها بیام هماسیت بشم. 😉
راستی شاید بهت یه زنگی بزنم چون واسه اسباب کشی ازت راهنمایی میخوام
پس فعلا 🙂

  ali.pb wrote @

سلام و ممنون
حمید راست میگی … عینک های ته استکانیم بد جوری غبار آلود شده 😐
محمد حسن … منتظزتم ها … بدو …. 😉

  rooznote wrote @

یه بار دیگه به «روز نت»سر بزن.قسمت هنر فتوشاپ یهسری هدر دارم که برای قالب»سباستین»آمادش کردم.واسه ی سایر تم ها هم به زودی دست به کار میشم ایشالا.
امیدوارم وردپرس بهت بسازه.
تا بعد(:

  RaoRos wrote @

سلام
از آلبوم پیکاساتون به بلاگفا و از اونجا هم به اینجا رسیدم!
کارهای خیلی زیبایی دارید.
واقعاً لذت بردم 🙂
@};-


پاسخی بگذارید

