نِت نوشت

یادداشت های درهم علی پوربافرانی

در و دیوار

به در می گم دیوار التفات کنه و ما رو مورد عنایت خودش قرار بده … 😉
آخه مرد حسابی … چی به تو بگم ؟ چی بگم بهت تا حالیت بشه ؟ چه جوری شیرفهمت کنم که …
ای بابا … صغرا کبری می چینم الکی ! … ببین … دلت خوشه که بنده ی خوب خدایی … دلت خوشه همه ی امیدت به اونه ؟ آره همون بهتر که دلخوشیت این باشه !
اولا من هیچ ادعایی نمی کنم … هیچ ادعایی نمی کنم که عارف زاده هستم و توی سیر و سولوک برای خودم عَلَمی هستم … هیچ وقت هم این اجازه رو به خودم نمیدم …
اما دلم نمیاد اینو بهت نگم …
چون میدونم اگه اینو بدونی هم برای خودت بهتره … هم برای خودت !
همش یه جملس ! برای اتصال توی شبهای قدر هم همچین مکفیه !
اگه میخوایی بدونی باید از خدا چی بخواهی و باید چه جور بنده ای باشی … مدام برای ازدیاد اعتماد بنفس کارای خوبی که یه بار یه هویی از دستت در رفته رو به رخ خدا نکش ! … درسته ، اعتماد بنفس خوبی به آدم میده … حتی باعث میشه بدونی و بتونی که بهتر باشی … !
اما از من میشنوی این چند شبه … حداقل این حدود یه هفته تا آخر ماه رمضون رو ببین بنده های واقعیه خدا چجورین .. ببین چی کارا می کنن … و …
بعدش خودت رو با اونها مقایسه کن و ببین که چقد نه … چند فرسخ ازشون جا موندی !
همه این ها رو گفتم که بگم … تو بندگی خدا بیایین همیشه خودمونو با بهترین ها مقایسه کنیم و راه درست رو بریم … نه اینکه با بدترین ها بسنجیم و همون ارزش کارای خوب رو هدر بدیم !
خلاصه … همین 😐
پ ن1: اون بالا هم عرض کردم که … «به در می گم دیوار التفات کنه و ما رو مورد عنایت خودش قرار بده …»
پ ن2: درصد یا دقیقترش دُز گیجیم درصدش رفته بالا … تو هفته ی گذشته هم کیف جیبیم رو گم کردم هم دسته کلیدمو 😦
پ ن3: یه بابایی رو دیدم خیلی می خواست سر یکی منت بزاره و بهش حال بده که جواب sms مناسبتی (همین sms های تبریک و تسلیت وتهنیت و التماس دعا …:D ) شو بده … این رو براش فوروارد می کرد !

Motaghabelan :))

6 دیدگاه»

  MR.x wrote @

در ماه رمضون مخصوصا شبهاي قدر به من ثابت شد كه شخصيتي كثيفي دارم
به هيچ يك از وعده هايي كه بين منو خالقم بود عمل نكردم
تو اين شبها همه را دعا كنيد مخصوصا مريض ها را
التماس دعا

  حب wrote @

اي مردمان گفتار را كردار بايد ،چه كه گواه راستي گفتار، كردار است لطفا بي هيج تعصب وپيش داوري و با دقت وب را مطالعه بفرمائيد منتظر نظر شما مي مانم

  رضا wrote @

سلام علی جان
خونه تکونی مبارک
سایت خیلی سنگین شده ها پسر خوب هر از گاهی یه سری بزنی گناه نمی کنی

  حمید wrote @

خونه ی جدید مبارک باشه علی آقا!

  Ali wrote @

خسته نباشی مرد

  raoros wrote @

انقدر به این بنده خداهه سخت نگیر حالا!


پاسخی بگذارید

