نِت نوشت

یادداشت های درهم علی پوربافرانی

ماهی هامون !

آخ ! 😦
به خدا دلم کباب شد !
حدود 25 اسفند پارسال بود که وقتی مامانش اینها (همون مامانم اینها … یه خورده خودمونی تر 😀 ) از بیرون اومدن همراهشون اورده بودنشون !
4 تا بودن … 4 تا ماهی قرمز کاکلی … کوچولو موچولو !
آزارشون به هیچ تنا ینده ای تو این مدت نرسید !
2 نا شون یعد از حدود 2 ماه از پیشمون رفتن ! … اما 2 نای دیگه … تا همین امروز همو تنها نزاشتن ! … امروز از خواب که پا شدم … دیدم ;( 2 ناشون با هم … !
خلاصه اش کنم … حسابی حالم گرقته شد !
پ ن1: میمون شجاع به لطف آقا مجبد گل به دستم رسید !
پ ن2:jsp هم عالمی داره ! ( 😉 )
پ ن3:بلیط کنسرت استاد جور شد ! یعنی قسمت بوده مسکه ! … اما حیف که تنهام ! شاعر میگه : چه غریب ماندی ای دل !
پ ن 4: فعلا ! ( میخوام بیشتر بنویسم ! )

7 دیدگاه»

  itcaffe wrote @

سلام !
حتما یه چیز ناجوری ریخته شده توی آب ماهی ها که 2 تاشون با هم مردن . البته من شنیدم ماهی ها دق می کنند ، شاید اولی مرده دومی هم دق کرده .
به هر حال متاسفم

  محمدحسن wrote @

سلام علي جان.
به خاطر ماهي ها تسليت ميگم.
خوب مارو هم خبر ميكردي بيايم كنسرت استاد. ما هم از اين قرتي بازيها بدمون نمياد.
راستي من كفم بريد
فكر نميكردم اين اي عشق رو بذاري تو وب.

  mr.x wrote @

سلام
میدونم به خاطر ماهیها حلت گرفته شده و لی اینم میدونم دیدن کنسرت شجریان یه حال عجیبی بهت داده .
آنقدر عجیب که ….

  محمدحسن wrote @

سلام
پسر هیچ معلومه کجایی؟ نیستی! نکنه خیلی بهت خوش میگذره که وبلاگتو (حالا منو هیچی) یادت رفته.
بیا بیا که مرا با تو ماجرایی هست
باشه؟!

  soboone wrote @

آها یادم اومد من تا حالا اینجا اومده بودم!

  آزاد wrote @

با سلام و خسته نباشید خدمت دوست گرامی علی جان
امیدوارم حالتان خوب باشد علی جان . ببخشید که مزاحم شدم هر چه دنبال فرم تماس با ما گشتم پیدا نکردم و در کنار آن هم آدرس ایمیلتان را نیز گم کرده بودم . راستش غرض از مزاحمت این بود که یک درخواستی داشتم . می خواستم از شما خواهش کنم این طرح را با فایل پی اس دی برایم بفرستید .
http://picasaweb.google.com/ali.pourbafrani/MSTwR#5042797268649536562
خیلی خوشحال می شوم این کار را برایم انجام دهید . تشکر . به امید دیدار..

  mohsen wrote @

يه خواهش ديگه هم داشتم
اگه ممكنه اون فونت زيبايي كه توي طرحاتون ستفاده كردين معرفي كنين
و در صورت امكان لينك دانلود بديد


پاسخی بگذارید

